måndag 15 april 2013

Långdag

Min måndag har varit lång. Jag lämnade barnen på förskolan vid 07:45 och åkte vidare till jobbet. Klockan 17:50 låste jag klassrumsdörren och åkte hem igen. Tyvärr fick jag bara mysa med barnen 45 minuter innan det var dags att natta dem. Vi hann duscha, dansa disco och kramas på de 45 minuterna. Men imorgon är det tisdag vilket innebär kort dag. Jag slutar jobbet redan 12:00 och förhoppnings kan jag komma ifrån i tid. Ser redan fram emot morgondagen.

Kvällen har inneburit förberedelser inför morgondagens lektioner och tv-mys. Jonas överraskade mig med hemmagjord sushi, vilket smakade riktigt bra en dag som denna. Nu ligger jag här i sängen och ska alldeles strax sova. Hoppas på att kunna sova bort den hemska huvudvärken som varit här sedan tidig morgon.

Sov gott igelkott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar