tisdag 14 maj 2013

Jag ♥ Tisdag

En snabb liten uppdatering och ett hej innan det är dags för mig och barnen att traska iväg till förskolan. Idag är det tisdag och jag har en kort arbetsdag framför mig. Jag ser redan fram emot att hämta hem mina älskade barn tidigt idag och hoppas på att de tycker det ska bli lika roligt som jag tycker. Tisdagar är verkligen kvalitetsdagar för mig och jag vill ta tillvara på dem extra mycket.  Nu hoppas jag på att det blir en fin och glad tisdag!

Hoppas ni får en bra dag!


2 kommentarer:

  1. Härligt med korta dagar! Jag har min kortdag i morgon då jag äntligen ska få gå och hämta min goding på förskolan :) Är så energigivande att få göra det!

    Fina bilder på dina killar!

    SvaraRadera
  2. GOINGAR!!<3
    Lyx med korta dagar OCH kort vecka!
    Hoppas allt är bra med er vännen!
    O f´låt att jag suger på att lämna några ord efter mig...
    Men jag är här.jämt!
    stor kram

    SvaraRadera