onsdag 8 maj 2013

Vabbar

Idag är det min tur att vara hemma och vabba. Molle vaknade inatt vid 3-tiden och var varm igen. Tempen visade 39,1 och efter Alvedon och välling lyckades han somna om. Jag är glad över att vi får i honom lite välling på natten i alla fall för mat äter han inte alls. Lite glass och Tom och Jerry kex är det ända som går ner under dagtid. 

I morse valde både Joppe och Molle att vakna vid 05:30. Lite väl tidigt men så är det! Jag är dock lite förvånad över att Joppe har börjat att vakna tidigt för det är vi inte alls vana vid. Just nu sitter vi i soffan och myser till Bolibompa. Molle somnade precis här bredvid mig men det blir nog ingen långvarig sömn då Joppe lär göra ett tjut snart.

Om några timmar ska vi ta en förmiddagspromenad så barnen får lite frisk luft. Om inte Molles temp ökar givetvis. Både Joppe och Molle gillar att sitta i vagnen så det blir en bra aktivitet. Förhoppningsvis somnar Molle i vagnen så Joppe kan få vara ute och leka en stund också. 

Hoppas ni har en fin dag! Själv har jag lite fredagskänsla eftersom det är röd dag imorgon. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar